+38 (067) 120-00-94
+38 (099) 120-00-49
0
0

Ваш кошик порожній!

Як оформити замовлення в інтернет-магазині Замикайко:

  1. Оформіть замовлення через "Кошик".
  2. Ми передзвонюємо Вам для підтвердження замовлення і уточнення доставки та оплати.
  3. Ви отримуєте реквізити і оплачуєте замовлення.
  4. В той же або на наступний день ми відправляємо замовлення.
  5. Ви отримуєте замовлення.
  6. Наш менеджер зв'яжеться з вами по телефону, щоб переконатися, що Ви залишилися задоволені.
  7. Якщо у вас виникли якісь запитання звертайтесь за контактними даними!


Оплата 

Ми пропонуємо наступні методи оплати:

  1. Переведення на банківську карту (Приват банк).
  2. За допомогою системи Portmone.
  3. Поповнення через термінал Приват 24.
  4. Накладений платіж - оплата при отриманні товару.
  5. Оплата готівкою при отриманні товару самовивозі з нашого магазину.
  6. Безготівкова оплата - проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку за наданими нашим менеджером банківськими реквізитами. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок

Програма лояльності для постійних клієнтів і оптових замовлень бонуси і спеціальні пропозиції - уточнюйте у менеджера.


Доставка

1. Доставка по Україні кур'єрськими службами Нова Пошта, Укрпошта - доставка в ті населені пункти, де є відділення цих служб. Ви сплачуєте вартість пересилки за тарифами компаній.

В середньому доставка займає 1-3 дні, під час замовлення наші менеджери узгодять з вами дату доставки перед відправкою товару.

Якщо товар не буде отримана протягом 5 робочих днів після прибуття на склад Нової Пошти, він буде автоматично відправлений назад.

 УВАГА! Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі Нової Пошти! Якщо при отриманні товару виявлений бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представника Нової Пошти і повідомити номер цього Акта і кількість пошкодженого товару. 

ТОВАР ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ ЛИШЕ У РАЗІ СКЛАДАННЯ АКТА (Акт з кількістю пошкодженого товару). Номер Акту Вам необхідно повідомити менеджеру по телефону або вислати нам на e-mail: Info@zamykaiiko.ua


2. Самовивіз з нашого магазину за адресою м. Рівне вул. Набережна,14 та вул. Гетьмана Сагайдачного, 4-а. Обов'язково попередньо обумовити час з менеджером, зв'язавшись по контактним телефонам.